بایگانی دسته ی شستشوی کاپشن پالتو بارونی

شستشوی کاپشن و پالتو و بارانی

شستشوی کاپشن پالتو بارونی

چرا شستشوی انواع کاپشن و پالتو و بارانی مهم است و نیاز به آموزش دارد؟ آیا تمیز کردن کاپشن‌های چرم، پشمی یا خزدار با ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است؟ آیا لباس‌های زمستانی را می‌توان در خانه شست؟ آیا پف لباس‌های زمستانی در اثر شست‌و‌شو یا خشکشویی از بین می‌رود؟ آیا شیوه‌های خاصی برای نگهداری و ذخیره‌سازی لباس زمستانی برای سال بعد وجود دارد؟ امروز با ما همراه باشید تا جواب تمام این سوالات را بدانید و با خدمات خشکشویی تروتمیز بیشتر آشنا شوید. 

 

خدمات شستشوی انواع کاپشن و پالتو و بارانی در خشکشویی تروتمیز 

 

آیا به فکر استفاده از خدمات خشکشویی برای شستشوی کاپشن و پالتو یا بارانی خود هستید؟ صفحه‌ی کاملاً درستی را انتخاب کرده‌اید. اگر می‌خواهید کاپشن زیبا و گران‌قیمتتان ماندگار شود حتماً از خدمات خشکشویی تروتمیز استفاده کنید. 

شستشوی کاپشن و پالتو و بارانی

استفاده از لباس‌های گرم مث کاپشن، پافر، پالتو و بارانی برای سپری کردن یک زمستان سخت، ضروری است. این لباس‌ها از بدن ما در برابر باران، برف و تگرگ محافظت می‌کنند اما آیا می‌دانستید که همین عناصر طبیعی منجر به ایجاد لک روی لباس‌های زمستانی می‌شوند؟ 

تیم تخصصی ما به‌خوبی از کاپشن و پالتوی گران‌قیمت و محبوب شما مراقبت می‌کند. ما تجربه‌ی زیادی در تمیز کردن لباس‌های زمستانی مشتریانمان داریم بنابراین به‌خوبی می‌دانیم که چگونه گل‌ولای، بقایای عرق و سایر آلودگی‌ها را از لباس‌های شما خارج کنیم. ما در خشکشویی آنلاین تروتمیز این کار را طوری انجام می‌دهیم که هیچ آسیبی به لباس شما نرسد. 

 

خشکشویی آنلاین تروتمیز یک استارت آپ در حوزه خشکشویی با هدف ارائه خدمات شستشو و اتوکشی لباس، کیف و کفش، چرم، پرده، پتو و تعمیرات انواع کیف و کفش و پرده است. ما با فراهم نمودن تمام زیرساخت‌های لازم، آماده‌ی دریافت سفارشهای شما از درب منزلتان در کوتاهترین زمان ممکن هستیم 

 

شستشوی انواع کاپشن و پالتو و بارونی در خانه 

 

در شستشوی انواع کاپشن و پالتو و بارونی دو موضوع مد نظر قرار می‌گیرد: همان‌طور که می‌دانید، معمولاً کاپشن‌ها از دو لایه تشکیل شده‌اند؛ لایه بیرونی و الیاف لایه درونی. 

بنابراین درشست‌وشوی کاپشن، هم تمیز شدن لایه‌ی بیرونی مهم است و هم تمیز شدن و مراقبت از لایه‌ی درونی. در گام اول، برچسب روی لباس را با دقت بخوانید تا با دستورالعمل‌های شست‌و‌شو و مراقبت از آن آشنا شوید. پیروی از این دستورالعمل‌ها بهترین راهنما برای حفظ و نگهداری لباس برای مدت طولانی است. 

ما در مجله‌ی آموزشی خشکشویی آنلاین تروتمیز قصد داریم شما را با تمام فوت‌و‌فن‌های مربوط به شستشوی انواع کاپشن آشنا کنیم، پس تا پایان مطلب همراه ما باشید. 

 

نکات کلیدی شستشوی کاپشن و پافر در خانه 

با فرا رسیدن فصل سرما، لباسهای گرم از کمدها بیرون آمده و انواع کاپشنها مورد استفاده روزمره قرار خواهند گرفت. البته قبل از استفاده، باید آن‌ها را حسابی بشویید و از آنجا که این لباس‌ها معمولاً گران‌قیمت هستند، باید حسابی حواستان را موقع شست‌و‌شو جمع کنید تا لباستان خراب و غیرقابل استفاده نشود.
اما نکته‌ی خیلی خیلی مهم: از ماشین لباسشویی برای شستن کاپشن و پافر استفاده نکنید. 

ما از کاپشن، هر روز استفاده می‌کنیم و معمولاً زیر آن لباس‌های بافت

در ابتدا دستورالعمل شستشوی کاپشن را مطالعه و به دقت بررسی کنید، زیرا قواعد مهمی در نحوه شستشوی کاپشن با دست وجود دارد که باید در نظر بگیرید. لباس‌های گرم شما در فرایند شست‌و‌شو نباید کش بیایند، مثلاً قرار نیست آن‌ها را چنگ بزنید، باید در نهایت ظرافت و ملایمت این دسته از لباس‌های خود را بشویید.
بهترین کار این است که اول کاپشن یا پافر خود را خوب بررسی کنید، آیا لکه‌ای روی لباس وجود دارد؟  
در مرحله‌ی اول، لکه را از بین ببرید. چطور؟ در یک تشت، آب و پودر لباسشویی بریزید و لباس را حدود 30 دقیقه در آن بخیسانید. بعد به آرامی روی لکه‌ها دست بکشید تا از بین بروند. با ظرافت و بسیار آهسته لباس را آنقدر بشویید تا آب تشت کاملاً شفاف و زلال شود.  

اگر لکه چربی روی کاپشن شما وجود دارد خشکشویی آنلاین تروتمیز توصیه میکند که هرگز در خانه اقدام به شست‌وشو نکنید. استفاده از مواد شوینده نامناسب، متاسفانه لک روی لباس شما را تثبیت می‌کند و این لک ممکن است با هیچ روشی از بین نرود. در این موارد حتماً از خدمات شستشوی کاپشن و پالتو و بارونی خشکشویی استفاده کنید. 

پس از تمیز شدن آب تشت، نوبت آبکشی لباس از راه می‌رسد البته از چلاندن لباس پرهیز کنید و این کار را نیز با ظرافت و ملایمت انجام دهید. کاپشن را از تشت در بیاورید تا مقداری از آب آن خارج شود. حوله‌ای بردارید و کاپشن را درون آن بپیچید و کمی فشار وارد کنید، با این روش درصد زیادی از آب موجود در کاپشن توسط حوله جذب خواهد شد. 

 

خشکشویی کاپشن 

شستشوی انواع کاپشن و پالتو در خانه و بدون امکانات لازم، یکی از سخت‌ترین کارها است، خصوصاً اگر از آن دسته از افرادی باشید که ظاهر لباس برایتان اهمیت داشته باشد. ممکن است کاپشن یا پالتوی شما پس از شست‌و‌شو تمیز شود اما چگونه می‌خواهید آن را اتوکشی کنید؟ اگر در اثر شست‌و‌شو یا خشک کردن نادرست، حالت پُف‌دار لباستان از بین رفت، چه می‌کنید؟ 

 

این روزها قیمتهای گران و نجومی انواع لباسها ما را مجبور می‌کند تا حد امکان از لباسهایمان بیشتر مراقبت کنیم. در نحوهی استفاده و نگهداری آنها دقت کنیم و در این مسیر، شستشو و اتوکشی کاپشن اهمیت فراوانی پیدا می‌کند. 

شستشوی کاپشن و پالتو و بارانی

ما از کاپشن، هر روز استفاده می‌کنیم و معمولاً زیر آن لباس‌های بافت یا پشمی می‌پوشیم. پس هر روز کلی عرق می‌کنیم و همین تعریق زیاد و استفاده‌ی مکرر، منجر به ایجاد بوی بد می‌شود. پس مجبوریم کاپشن را در فواصل منظم بشوییم و همان‌طور که توضیح دادم فرایند شست‌و‌شو، خشک کردن و اتوکشی این لباس‌ها بسیار سخت و گاهی غیرممکن است. 

توصیهی خشکشویی تروتمیز به شما این است که از شستشوی کاپشن و پافر یا هر نوع پالتو در خانه اجتناب کنید. 

 

متاسفانه بسیاری از لکهها بعد از شست‌وشو تازه خود را به شما نشان میدهند و چون یکبار شسته شدهاند، ماندگار خواهند شد. اما این لکهها از نگاه تیزبین متخصصین خشکشویی آنلاین تروتمیز در امان نمی‌مانند. در خشکشویی کاپشن چندین بار شسته و آبکشی میشود تا هم الیاف داخلی و هم پارچهی بیرونی آن کاملاً تمیز شوند. نحوهی خشک شدن لباس‌ها در خشکشویی تروتمیز نیز بسیار متفاوت از ماشین لباسشویی خانگی است. 

 

ما با استفاده از دستگاه‌های مخصوصِ خشککُن، پف اولیه لباس را به آن برگردانده و در عین حال لباس‌ها را ضدعفونی نیز خواهیم کرد. 

بسیاری از کاپشنها و پالتوها دارای الیاف پشمی هستند و یا از سایر الیاف طبیعی در آنها استفاده شده است. ممکن است شما در مورد این الیاف اطلاعات چندانی نداشته باشید و رسیدن آب به الیاف طبیعی در حین شست‌وشوی خانگی باعث آسیب کلی به لباستان شود. .اما در خشکشویی فوری آنلاین تروتمیز تمامی این نکات بخوبی بررسی شده و بعد در صورت لزوم خشکشویی انجام می‌شود. 

خشکشویی کاپشن‌ های خزدار 

 

این نوع کت،‌ قرنها است که جزء اصلی کمد لباسهای لوکس محسوب می‌شود. کت خزدار بسیار شیک و زیبا است و بدن شما را حسابی گرم و نرم نگه می‌دارد. شاید امسال کاپشن خزدار شما نیاز به تعمیر و نظافت داشته باشد، آن را به متخصصان ما در خشکشویی تروتمیز بسپارید. هر نوع لک و بو از لابه‌لای خزها پاک می‌شود و دوباره همان احساس خوب اولیه را از پوشیدن لباستان تجربه خواهید کرد. 

خشکشویی کاپشن های چرمی 

 

هرگز یک کت چرمی را در خانه تمیز نکنید. ماشینهای لباسشویی برای تمیز کردن این نوع لباس‌ها اصلاً مناسب نبوده و صدمات جبران‌ناپذیری ایجاد می‌کنند. ما تجربه‌ی شست‌وشو و خشک کردن صحیح کاپشن‌های چرم را داریم و آن‌ها را کاملاً مثل روز اول، تحویلتان می‌دهیم.   

شستشوی کاپشن و پالتو و بارانی

روش‌های صحیح نگهداری از لباس زمستانی 

 

یک: پایبندی به برنامه صحیح شست‌و‌شو 

در جدول زیر می‌توانید زمان‌بندی صحیح شست‌و‌شوی لباس‌های زمستانی را براساس نوع پارچه مشاهده کنید.  

انواع کاپشن، کاپشن چرم و کت‌های پشمی  اگر به صورت منظم از این لباس‌ها استفاده کردید، 2 بار در طول فصل آن‌ها را بشویید. در صورت استفاده‌ی پراکنده، یکبار شستن کافی است. 
کت و شلوار زمستانی  پس از چهار تا پنج بار پوشیدن 
ژاکت‌های پشمی  بعد از شش یا هفت بار پوشیدن 
بارانی  اگر به‌ندرت از آن‌ استفاده می‌کنید، یک بار در ماه و اگر به‌صورت منظم، بارانی می‌پوشید، ماهی دو بار آن را بشویید. 

 

دو: شستشوی لباس های زمستانی در پایان فصل 

پس از اتمام فصل سرما، حتماً لباس زمستانی خود را به خشکشویی بدهید. ممکن است هیچ اثری از لک و کثیفی روی آن نباشد، اما این کار یکی از ارکان مهم نگهداری از لباس و افزایش دوام آن است.  

 

سه: ذخیره‌سازی صحیح لباس زمستانی برای فصل بعد 

موقع قرار دادن لباس در کمد، جیب‌ها را خوب بررسی نموده و آن‌ها را کاملاً خالی کنید. تمام دکمه‌ها و زیپ‌ها را ببندید تا لباستان شکل اصلی‌اش را حفظ کند. کاپشن و پالتوی شما خصوصاً اگر خزدار یا چرمی هستند، نیاز به فضایی برای تنفس دارند بنابراین آن‌ها را در کیسه‌های پلاستیکی ذخیره نکنید. استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای و نخی بلامانع است. 

با پیروی از این دستورالعمل، خیالتان از شیکی و زیبایی لباس زمستانی برای سال بعد راحت خواهد بود. 

 

با ثبت سفارش آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تروتمیز بهراحتی سفارش خود را ثبت کرده و منتظر مراجعهی راننده تروتمیز باشید تا با کمترین دغدغه و با ارزانترین قیمت خشکشویی سفارش شما انجام شود. 

تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با به‌روزترین دستگاهها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی و تعمیرات، در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ باشد. 

ما ادعا نمیکنیم که بهترین هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، این اطمینان را داریم که مشتری دائم ما خواهید شد. 

 

برای ثبت سفارش خود از روش‌های زیر اقدام کنید: 

ثبت سفارش تلفنی تنها با یک تماس با شماره 44340408-021 

با کلیک بر روی ( سفارش آنلاین )، میتوانید در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید. 

با کلیک بر روی ( دانلود اپلیکیشن )، میتوانید اپلیکیشن اندروید یا ios ما را دانلود نموده و سفارش خود را ثبت کنید. 

به اینستاگرام تروتمیز هم سر بزنید . 

همچنین در صورت امکان جهت انتقادات و پیشنهادات، میتوانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی info@tarotamiz.app اقدام نمایید.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شستن لباس بافتنی

شستن لباس بافتنی

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش های درست …
شستشوی لباس بافت

شستشوی لباس بافت

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش های درست …
خشکشویی سویشرت و هودی

خشکشویی سویشرت و هودی

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش های درست …
خشکشویی پالتو

خشکشویی پالتو

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش های درست …
شستشوی پالتو

شستشوی پالتو

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مطلب ما قصد داریم روش صحیح شستشوی پ…
شستشوی کاپشن و پالتو

شستشوی کاپشن و پالتو

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش صحیح شستش…
شستشوی لباس پشمی و بافتنی

نکات مهم در شستشوی لباس پشمی و بافتنی

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش صحیح شستش…