شستن پرده زبرا 

 

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

  • ثبت سفارش تلفنی تنها با یک تماس با شماره 44340408-021

  • با کلیک بر روی ( سفارش آنلاین خشکشویی تروتمیز )، میتوانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

  • با کلیک بر روی ( دانلود اپلیکیشن خشکشویی آنلاین تروتمیز )، میتوانید اپلیکیشن اندروید یا ios ما را دانلود کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

  • به اینستاگرام تروتمیز هم سر بزنید .

     

    یک خانه‌ی تروتمیز با پرده‌های تروتمیز

     تمیز کردن پردههای زبرا به خصوص اگر رنگ روشن باشند، بسیار دشوار است. به همین دلیل، بهترین کار این است که از خدمات تخصصی خشکشویی پرده زبرا استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.دکوراسیون خانه شما با وجود پرده زبرا، بسیار شیک و مدرن می‌شود، اما آیا می‌دانید که نگهداری از این پرده و نظافت آن کاری پیچیده و تخصصی است؟

    شستشوی پرده زبرا

    پرده‌ی زبرا را نمی‌توان در ماشین لباسشویی انداخت و نیز برای تمیزی و درخشندگی آن، نمی‌توان از مایع سفید‌کننده استفاده کرد. از طرفی، جمع کردن پرده زبرا و نصب مجدد آن نیز کاری سخت و تخصصی است و ممکن است افراد عادی از پس آن بر نیایند. شما می‌توانید تمام این امور را به به خشکشویی تروتمیز بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.  

    ما پرده‌های زبرا را با دقت جمع‌آوری می‌کنیم، با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، می‌شوییم و آن‌ها را کاملاً خشک و سالم، نصب نموده و تحویل می‌دهیم. خدمات ما شامل شستشو انواع پرده و شستشو پرده زبرا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای همشهریان عزیز تهرانی، همین حالا با ما تماس بگیرید. 

     

    پرده زبرا چیست؟  

    اگر ویژگی‌های مثبت پرده‌های توری، شید‌رول و کرکره‌ای را با هم ترکیب کنیم، به پرده زبرا می‌رسیم. مزیت استفاده از پرده‌ی زبرا، تنظیم آسان میزان نور ورودی از پنجره به فضای داخلی است. لایه‌های افقی و یکی در میان بدن گورخر را تصور کنید، ظاهر پرده‌ی زبرا دقیقاً به همین شکل است؛ لایه‌هایی موازی متشکل از تور و پارچه که به شکل افقی در کنار هم قرار می‌گیرند. 

     

    خشکشویی پرده زبرا 

     استفاده از خدمات خشکشویی پرده زبرا موثرترین روش برای پاکسازی پرده‌ها از گردوغبار انباشته شده، آلودگی‌ها و مواد حساسیتزا است. خدمات خشکشویی تخصصی تروتمیز آلودگی‌های ریز و میکروسکوپی را از بین می‌برد تا محیطی سالمتر و بهداشتی‌تر ایجاد شود. ما پردههای شما را براساس دستورالعملهای مخصوص می‌شوییم بنابراین در فرایند شست‌و‌شو هیچ‌گونه آسیبی به لایه‌های پرده و وضعیت ظاهری آن وارد نخواهد شد.  

     

    حساسیت فرایند شستن پرده زبرا  

     شما همیشه می‌توانید پرده‌های پارچه‌ای و توری را در ماشین لباسشویی منزلتان بیندازید و پس از شست‌و‌شو، مجدداً آن‌ها را نصب کنید. اما این روش برای تمیز کردن پرده‌های زبرا به‌هیچ‌وجه مناسب نیست و باعث آسیب دیدن و از بین رفتن آن می‌شود. نظافت پرده‌های زبرا را به تیم حرفه‌ای تروتمیز بسپارید تا خیالتان از عدم بروز هر نوع آسیبی، راحت باشد. 

      شستشوی پرده زبرا

    خشکشویی زبرا با تکنولوژی مدرن  

    تروتمیز با در اختیار داشتن کادر متخصص، کلیه خدمات مربوط به خشکشویی را با ابزارهای روز دنیا انجام میدهد. از آنجایی که فرآیند جمع کردن و نصب مجدد پردههای زبرا کاری بسیار دشوار است، استفاده از خدمات حرفه‌ای خشکشویی برای نظافت این نوع پرده، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با انتخاب خشکشویی آنلاین تروتمیز، نظافت پرده‌های گورخری خود را به تیم مطمئن و کاربلد ما بسپارید. 

    تمیز کردن پرده زبرا در منزل

    تمیز کردن منظم پرده‌ی زبرا عمر و ماندگاری آن‌ را افزایش می‌دهد بنابراین در کوتاه‌مدت، نیازبه تعویض پرده و هزینه‌ی مجدد نخواهید داشت. پرده‌های زبرا به‌خصوص آن‌هایی که به رنگ روشن هستند، قابلیت زیادی برای جذب آلودگی‌های موجود در هوا و تغییر رنگ دارند. اگر در فواصل زمانی مشخص، آن‌ها را تمیز نکنید، در فاصله‌ی کوتاهی، بدرنگ و یا غیر قابل استفاده می‌شوند. در این بخش قصد داریم در مورد نحوه‌ی تمیز کردن پرده زبرا اطلاعات بیشتری را با شما در میان بگذاریم. 

      

    گردگیری منظم 

     هر هفته، از یک گردگیرِ پَر برای تمیز کردن لایه‌ی بیرونی پرده زبرا استفاده کنید. برخی از افراد برای از بین بردن گرد‌و‌غبار موجود بین لایه‌های این پرده از جاروبرقی یا سشوار با باد خنک استفاده می‌کنند. استفاده از باد گرم سشوار به پرده‌ی زبرا آسیب می‌رساند بنابراین در این زمینه دقت لازم را به خرج دهید. نکات مهم تمیز کردن پرده زبرا عبارتند از: 

    • لایه‌های پرده را در معرض باد گرم قرار ندهید. 
    • اگر پرده‌ی شما دچار لک شده است از آب و صابون ملایم برای از بین بردن لکه استفاده کنید. 
    • هرگز برای از بین بردن لکههای عمیق از مایع سفیدکننده یا لکه بر استفاده نکنید. 
    • اگر از جاروبرقی برای گردگیری استفاده می‌کنید، حتماً یک برس به نوک میله جاروبرقی وصل کنید و قدرت جارو را روی کمترین حالت تنظیم نمایید. 
    • کار گردگیری با جارو برقی یا سشوار را ماهی یک بار انجام دهید. 

    شستشوی پرده زبرا

    تمیز کردن لکه‌های روی پرده زبرا 

    در صورت مشاهده‌ی یک یا چند لک، با یک صابون ملایم و یا کمی سرکه و آب، پرده را به‌آرامی تمیز کنید. همان‌طور که در قسمت قبل گفته شده، از مایع سفید‌کننده یا لکه بر استفاده نکنید. کمی از صابون یا محلول آب و سرکه را در قسمت کوچکی از پشت پرده آزمایش کنید. اگر تغییر رنگ و یا هر آسیب دیگری اتفاق نیفتاد، می‌توانید از این مواد برای لک‌زدایی استفاده نمایید. موقع پاک کردن لکه، دستمال مرطوب را به شدت روی پرده نمالید بلکه این کار را با ملایمت هرچه تمام  انجام دهید. 

     

    خشک شدن پرده زبرا 

    پس از گردگیری و لک‌زدایی پنجره را باز کنید تا پرده در معرض جریان هوا قرار گرفته و خشک شود. اگر تجربه‌ی لازم را ندارید، پرده‌ها را از جای خود خارج نکنید. شستشوی پرده زبرا کاری تخصصی و حرفه‌ای است و معمولاً در خانه انجام نمی‌شود. 

     

    پاسخ به سوالات متداول در زمینه شستشو پرده زبرا 

     چگونه لایه‌های شفاف پرده زبرا را از زرد شدن حفظ کنیم؟ 

    پارچههای رنگ روشن به مرور زمان به زردی گرایش پیدا میکنند. برای اینکه روند زرد شدن را متوقف کنید و یا اینکه آن را به تاخیر بیندازید، گردگیری منظم پرده زبرا را جدی بگیرید. همان‌طور که گفته شد، لایه‌های بیرونی را به‌صورت هفتگی و لایه‌های میانی پرده را ماهی یکبار گردگیری کنید. 

     

    پرده‌ی زبرای منزل ما زرد شده است، راهکار تمیز کردن این زردی چیست؟ 

    اگر لایه‌های رنگ روشن پرده زبرا به زردی گرائید، هرگز از مواد سفید‌کننده استفاده نکنید. در این زمان بهتر است از خدمات شستشوی پرده زبرا استفاده کنید تا پرده‌ی شما با کمترین آسیب ممکن تمیز شود. اگر تمایل به شست‌و‌شوی پرده در منزل داشتید، از صابون ملایم و آب استفاده نمایید. پرده را برای خشک شدن در معرض حرارت قرار ندهید و همچنین از اتو کردن آن خودداری ورزید. 

     

    لکه‌های روی پرده زبرا را چگونه از بین برریم؟ 

    از آنجا که جنس پارچه‌های مورد استفاده در این نوع پرده، بسیار ظریف است، حتماً از آب ولرم و صابون برای لک‌زدایی استفاده کنید. دستمال خیس را به نرمی روی لکه بکشید تا به بافت پرده آسیب غیر قابل تعمیر وارد نشود. 

     

    پرده‌ی زبرا یکی از گران‌ترین پرده‌های موجود در بازار است. همچنین نصب و مونتاژ این نوع پرده به مهارت کافی و ابزاری خاص نیاز دارد. یک اشتباه کوچک در جمع کردن پرده زبرا و یا نصب مجدد آن، ممکن است باعث به هم خوردن تنظیمات پرده و ایجاد آسیب‌های غیر قابل تعمیر شود. همچنین شستشوی این نوع پرده نیز کاری حساس بوده و با شستشوی انواع پرده متفاوت است. به تمام این دلایل، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شستشوی پرده زبرا خشکشویی تروتمیز استفاده کنید تا پرده‌‌تان را درخشان و سالم، درست مثل روز اول، تحویل بگیرید. 

    ————————————————————————————————————————————————————————-

    تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با بروزترین دستگاه ها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی، تعمیرات تخصصی و مبل شویی در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ می باشد.

    ما ادعا نمی کنیم که بهترین خشکشویی آنلاین تهران هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، به شما این اطمینان رو میدیم که مشتری دائم ما خواهید شد.

    برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

     

     

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شستشوی انواع پرده

شستشوی انواع پرده 

/
شستشوی انواع پرده برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید…
پرده شویی

پرده شویی آنلاین

/
با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند خشکشویی آنلاین تر…
شستشوی انواع پردهای حریر ، مخمل ، پارچه ای

شستشوی انواع پردهای حریر و مخمل و پارچه ای

/
با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند خشکشویی آنلاین تر…
خشکشویی پرده ادارات دولتی

خشکشویی پرده ادارات دولتی

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مطلب ما قصد داریم توضیحات کاملی در …
از بین برده لکه روغن از روی پرده حریر

از بین بردن لکه روغن از روی پرده حریر

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش های درست …
لکه گیری پرده سفید

روش های لکه گیری پرده سفید

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم ترفند ها و رو…
بهترین مواد درخشان کننده پرده ها

بهترین مواد درخشان کننده پرده ها

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم بهترین مواد د…
شستشوی پرده زبرا

شستشوی انواع پرده 

/
روش های شستشوی انواع پرده    اگر پنجره‌ها زیاد در طول سال…
پاک کردن لکه رنگ از روی پرده

پاک کردن لکه های رنگ از روی پرده

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم آموزش کامل رو…
روش های درخشان کردن پرده توری و حریر

درخشان کردن پرده های توری و حریر

/
با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم آموزش کامل رو…