نماد سایت خشکشویی آنلاین تروتمیز

شستشوی لوازم کودک و نوزاد

شستشوی لوازم کودک و نوزاد

شستشوی لوازم کودک و نوزاد

 

اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات بالا مثبت است، حتماً این صفحه را بخوانید. راه‌حل مسئله‌ی شما نزد ما است. اغلب والدین، قبل از تولد کودک، تمام لوازم مورد استفاده‌ی او را خریداری می‌نمایند. خرید سیسمونی و چیدمان اتاق کودک، در میان اکثر خانواده‌های ایرانی مرسوم است و پدر و مادر و سایر نزدیکان، با شوقی وصف‌نشدنی، در پی رفع احتیاجات نوزاد متولد‌نشده هستند. 

اما متاسفانه بسیاری از این لوازم کاملاً غیرضروری بوده و گاهی اصلاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. برای رفع این مشکل، به سراغ گوگل بروید. لیست لوازم ضروری را تهیه نموده و بودجه‌ی مورد نظرتان را تعیین نمایید. این کار کمک می‌کند که خرید سیسمونی، هوشمندانه و به‌صرفه انجام بگیرد. امروزه با دسترسی و فراهم شدن بستر خریدهای آنلاین، والدین بهراحتی می‌توانند لیستی از انواع برندها همراه با قیمتهای روز بازار را داشته باشند تا همهی آنها را با هم مقایسه کنند و بهترین خرید را انجام دهند. 

راه‌حلی برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی 

اما همه‌ی خانواده‌ها به خرید اجناس گران‌قیمت تمایلی ندارند. ممکن است ترجیح شما این باشد که بعضی از لوازم کودک مثل کالسکه و صندلی ماشین را، به‌صورت دست دوم تهیه نمایید. حتی ممکن است وسایل فرزند قبلی‌تان سالم و قابل استفاده باشد بنابراین نیازی به خرید لوازم جدید نخواهید داشت.
بدانید که این تصمیم‌گیری‌ها کاملاً شخصی، پسندیده و هوشمندانه است و واقعاً نیازی به هزینه‌ی ارقام نجومی نیست. آن هم برای وسایلی که شاید هیچ‌گاه مورد استفاده‌ی کودکتان قرار نگیرد. 

 خشکشویی آنلاین تروتمیز برای پشتیبانی از این تصمیم والدین عزیز و جلوگیری از تحمیل هزینههای بیهوده، در کنار شما است. خشکشویی اینترنتی تروتمیز با در اختیار داشتن تکنیسین‌های ماهر و سرویس حمل‌و‌نقل، آماده‌ی ثبت سفارشات شما در طول شبانه‌روز است.  

 اهمیت شستشوی لوازم کودک 

والدین عزیز! به این نکته مهم توجه کنید! 

تمیز بودن و ضدعفونی کردن لوازم مورد استفاده‌ی کودک، ضامن سلامتی او است. یک گردگیری یا شست‌و‌شوی ساده فایده‌ای ندارد و ممکن است کودکتان را در معرض خطرات جدی مربوط به سلامتی قرار دهد.سیستم ایمنی نوزادان رشد کافی نکرده و همچنان نابالغ است، بنابراین برای مقابله با طیف وسیعی از عفونتها به اندازه کافی قوی نخواهد بود. یکی از مهم‌ترین راهکارهای حفظ سلامتی نوزاد، شست‌و‌شوی منظم لوازم او است. از این طریق شانس ابتلای کودک به انواع عفونت و بیماری کاهش می‌یابد. 

همان‌طور که حتماً می‌دانید، کودکان به همه جا دست می‌زنند و سپس همین دست آلوده را به دهان برده و یا به چشمان خود می‌مالند. اغلب بیماری‌های عفونی دقیقاً از همین طریق انتقال پیدا می‌کنند: تماس دست آلوده با مخاط چشم یا دهان. بنابراین، رعایت بهداشت و نظافت لوازم کودک اهمیت بسیار زیادی دارد. 

برای تضمین سلامتی فرزندتان، شستشوی لوازم کودک را در اولویت قرار داده و برنامه‌ریزی منظمی را برای آن تدارک ببینید. کالسکه، کریر، صندلی غذا، صندلی ماشین، ظروف غذا و تمام اسباب‌بازی‌های کودکتان را مرتباً تمیز کنید.  اما متاسفانه شست‌وشوی بسیاری از این موارد در خانه امکانپذیر نیست.
تروتمیز استارتاپی در حوزه‌ی خشکشویی و اتوشویی است که کیفیت و دقت را در تمام خدمات خود مدنظر دارد بنابراین، با خیال راحت به ما اطمینان کنید.
لوازم کودکتان را با خیالی آسوده به ما بسپارید، ما این لوازم را درب منزلتان تحویل می‌گیریم، در نهایت دقت و کیفیت، آن‌ها را شست‌و‌شو داده و ضدعفونی می‌کنیم و مجدداً درب منزل تحویل شما خواهیم داد. 

 شستشوی کالسکه کودک در خشکشویی تروتمیز 

 کلیه‌ی قطعات کالسکه، با دقت کامل از یکدیگر جدا شده و هر یک به‌صورت جداگانه، شسته می‌شوند. در مرحله‌ی بعد، قطعات با کمک دستگاه‌های به‌روز خشک خواهند شد. شست‌و‌شو و خشک کردن صحیح، لوازم کودک را از ضدعفونی بی‌نیاز می‌کند با این حال، برای اطمینان از حفظ سلامتی کودک، تمام قطعات، ضدعفونی خواهند شد. در پایان، قطعات کالسکه مونتاژ و بسته‌بندی شده و برای تحویل به شما آماده می‌گردد. 

 

شستن شیشه شیر نوزاد 

چرا استریل کردن شیشه شیر کودک مهم است؟ تمام وسایل تغذیه کودکتان از جمله شیشه شیر و سرپستانکها را حداقل تا 12 ماهگی استریل کنید. این کار از کودک شما در برابر عفونت ها، به ویژه اسهال و استفراغ محافظت میکند. 

 

شستن پستانک نوزاد 

پستانکی که به زمین میفتد – یا روی میز، صندلی ماشین و یا هر سطح دیگری قابلیت جذب میکروب‌ها را دارد. این میکروبها ممکن است ویروسها یا باکتری‌هایی باشند که می‌توانند باعث بیماری نوزاد شما شوند.
علاوه بر این، پستانکهای آلوده باعث ایجاد بیماری برفک دهان هستند؛ عفونت قارچی رایجی که باعث ایجاد لکههای سفید و زخمهای ناراحتکننده در دهان کودک می‌شود. 

 

شستن لباس نوزاد 

چرا شستن لباس نوزادان مهم است؟ این کار، حتی قبل از استفاده از لباسهای نوزاد نیز ضروری است. نوزادان پوستی بسیار حساس دارند و شست‌و‌شوی صحیح لباس‌های نوزادی می‌تواند باقی‌مانده‌ی آلودگی را از بین ببرد. این لباس از فروشگاه خریداری شده و ممکن است در معرض آلودگی‌های محیطی مختلفی قرار گرفته باشد. اگر لباسهای کودک را نشویید چه اتفاقی میفتد؟ پوست آنها بهراحتی توسط پارچهها و مواد خاص تحریک می‌شود 

 

چرا باید شستشوی لوازم کودک را به خشکشویی آنلاین تروتمیز بسپارید؟ 

مزیت بسیار مهم ما این است که لوازم کودک شما را از درب منزلتان دریافت نموده و مجدداً در همین مکان، به شما تحویل می‌دهیم. بسته‌بندی و حمل اغلب لوازم کودک و حتی جابه‌جایی آن‌ها با ماشین، تا حدود زیادی دشوار است. بنابراین سیستم حمل‌و‌نقل خشکشویی تروتمیز یک مزیت عالی محسوب خواهد شد. 

تمامی لوازم کودکتان مثل شیشه شیر، پستانک، لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها، کالسکه، کریر، صندلی غذا و ماشین کودک را درب منزل به پیک تروتمیز تحویل دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن‌ها را تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید. 

تروتمیز پاسخگوی تمامی دغدغههای والدین عزیز در خصوص رعایت نظافت و بهداشت کودک است. 


تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با بروزترین دستگاه ها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی، تعمیرات و مبل شویی در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ می باشد.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، به شما این اطمینان رو میدیم که مشتری دائم ما خواهید شد.

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل