نماد سایت خشکشویی آنلاین تروتمیز

خدمات شستشو و اتو شویی البسه

خدمات شستشو و اتو شویی البسه

خدمات شستشو و اتو شویی البسه

در زندگی مدرن و شهری امروزی، زمان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های زندگی است. مثلاً اگر در تهران زندگی کنید، می دانید که زمان بندی و برنامه ریزی در زندگی روزمره اهمیت بسیار زیادی دار. به دلیل همین کمبود زمان همیشگی، شستشوی لباس کاری زمان‌بر و دشوار است. در دهه‌های اخیر، اتوشویی البسه به یکی از کارهای عادی و دائمی در شهرهای بزرگ تبدیل شده است. 

حال در همین سال‌های اخیر، با پیشرفت فناوری و ایجاد تحول در ارائه خدمات مختلف، خدمات شستشو و اتوشویی البسه هم به صورت آنلاین و کاملاً سریع انجام می‌شود و دیگر حتی نیاز نیست تا مسیری را برای تحویل دادن و گرفتن لباس طی کنید و زمانی را به آن اختصاص دهید. با خدمات شستشوی لباس و اتوشویی البسه تر و تمیز، لباس، پرده، پتو، کت و شلوار، لباس رسمی و تمام البسه پارچه خود را در خانه خود به مأمورتر و تمیز تحویل دهید و پس مدت زمان مشخص، لباس‌های خود را به صورت کاملاً تمیز، بهداشتی و اتو شده در بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. 

خشک شویی با شستشوی لباس چه فرقی دارد؟ 

در فرایند خشک شویی، هیچ گونه آبی برای شستشو و تمیز کردن لباس استفاده نمی‌شود و لباس با روش‌های مخصوص و مواد شیمیایی ویژه آن، تمیز، لکه زدایی، چربی زدایی و خوشبو می‌شود. این روش برای تمیز کردن برخی از انواع البسه کاملاً الزامی است و استفاده از آب ممکن است این لباس‌ها را کاملاً از بین ببرد. 

اما شستشوی لباس در ماشین‌های لباس شویی صنعتی مخصوص و با استفاده از آب و مواد شستشو دهنده خاص انجام می‌شود و پس از شستشو و خشک شدن لباس، با چروک های آن با استفاده از اتو کاملاً از بین می‌رود. 

مزایای استفاده از خشک شویی و اتوشویی 

استفاده از خدمات خشک شویی آنلاین، اتوی لباس و شستشوی لباس با آب در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است و بسیاری از افراد در زندگی روزمره خود انجام می‌دهند. مزایای استفاده از خدمات خشک لباس: 

اهمیت شستشوی لباس، اتو لباس و خشک شویی 

بسیاری از لباس‌هایی که در طول روز یا در موارد خاص استفاده می‌کنیم، اصلاً و به هیچ عنوان با دست یا ماشین لباس شویی خانگی شسته شوند و در برخی موارد برخورد آب با لباس، موجب از بین رفتن رنگ، کش آمدن یا تنگ شدن یا پوسیدگی لباس می‌شود.به عنوان مثال، شستشو و اتو کشی لباس مردانه در بخش کت و شلوار، پیراهن مجلسی و … باید به دست متخصص و با استفاده از ابزارهای پیشرفته انجام شود و در غیر این صورت، کت و شلوار گران قیمت شما ممکن است آسیب ببیند اما با صرف هزینه‌ای معقول و بسیار کم، می‌توانید کت شلوار خود را تمیز، اتو شده و بدون مشکل تحویل بگیرید. 

برای بسیاری از لباس‌های زنانه مثل لباس‌های مجلسی، لباس عروسی، لباس‌های ملیله دوزی و کارِ دست هم نمی‌توانید از آب و اتو کشی ساده استفاده کنید و تمیز کردن، خشک شویی یا شستشوی لباس را باید به متخصصان این کار بسیپارید.به غیر از شستشوی لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، بسیاری از لباس‌ها و پارچه‌های دیگر هم نیاز به خشک شویی آنلاین دارند. مثلاً لوازم ورزشی، کوه نوردی، کمپینگ، پرده، رو تختی و … باید با مواد و روش‌های خاص هر پارچه شسته یا خشک شویی شود. 

استفاده از خدمات خشک شویی آنلاین 

با استفاده از نرم افزار تر و تمیز یا با تماس با کارشناسان ما می‌توانید خدمات خشک شویی آنلاین یا شستشوی لباس را در عرض چند ثانیه سفارش دهید، لباس را به مأمورتر و تمیز تحویل دهید و پس از زمان مشخص، آن را تر و تمیزتر از همیشه تحویل بگیرید. 

خدمات خشک شویی و اتو کشی لباس در تر و تمیز به صورت تخصصی و مکانیزه انجام می‌شود و سعی ما بر این است که با کم‌ترین هزینه، در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات خشک شویی آنلاین را به شما ارائه دهیم. با ما تماس بگیرید. 


تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با بروزترین دستگاه ها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی، تعمیرات تخصصی و مبل شویی در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ می باشد.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین خشکشویی آنلاین تهران هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، به شما این اطمینان رو میدیم که مشتری دائم ما خواهید شد.

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

خروج از نسخه موبایل