نماد سایت خشکشویی آنلاین تروتمیز

شستشوی صندلی کمپینگ

شستشوی صندلی کمپینگ

با عرض سلام خدمت شما، در این مقاله ما قصد داریم روش های درست شستشوی صندلی کمپینگ را برای شما عزیزان بیان کنیم. از آنجایی که خانواده های ایرانی علاقه زیادی به گردش و سفر و کمپینگ دارند معمولا از لوازم کمپینگ زیادی استفاده میکنند که یکی از مهم ترین آنها صندلی کمپینگ است.
صندلی کمپینگ به این دلیل که همیشه در طبیعت و کوه و دشت و بیابان استفاده می شوند و خیلی در معرض آلودگی و کثیفی قرار میگیرد و برای سلامت خود و فرزندانمون باید همیشه به شستشوی صندلی کمپینگ اهمیت بدیم و سعی کنیم صندلی کمپینگمون رو تروتمیز نگه داریم. بنابراین این نوشته میتواند شما را در امر شستشوی صندلی کمپینگ یاری نماید.

خشکشویی آنلاین تروتمیز یک استارت آپ است در حوزه خشکشویی با هدف ارائه خدمات شستشوی و اتوکشی پیراهن، کت و شلوار، کیف و کفش، چرم، پرده، پتو و تعمیرات انواع کیف و کفش و پرده و مبل شویی تخصصی و… که برای زمان خالی شما این استارت آپ با زیرساخت های مناسب آماده دریافت سفارش های شما از درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن است.

با ما همراه باشید تا روش های صحیح و تخصصی شستشوی صندلی کمپینگ را برای شما عزیزان تشریح نماییم.


شستشوی صندلی کمپینگ

کمپینگ چیست؟

طبیعت گردی و کوهنوردی امروزه از تفریحات پر طرفدار همه ی اقشار جامعه و البته هر سن و سالی شده است. در گذشته با شروع فصل گرم سال و رسیدن بهار بسیاری از خانواده ها آخر هفته ی خود را در دامن طبیعت می‌گذراندند.

همه ی ما خاطرات بسیاری داریم از روزهایی که وسایل پيک نیک و تفریح و اسباب بازی ها را در ماشین جا می دادیم و مشتاقانه به طبیعت رفتیم و چند ساعتی در کنار اقوام و خانواده به خوبی و خوشی گذرانده ایم.

خانواده ها در گذشته فصول گرمتر سال را مناسبتر برای کمپینگ میدانستند زیرا بچه ها با خیال راحت و با لباسهای نازک‌تری میتوانستند بدون نگرانی از اینکه مریض شوند در طبیعت بازی کنند.

اما امروزه به طبیعت گردی و کمپینگ مانند یک رشته ی تفریحی ورزشی نگاه میشود، گروههای زیادی هستند که بطور برنامه ریزی شده به طبیعت میروند. اغلب این گروهها به قسمتهایی برای پیوستن به طبیعت میروند که نیاز به تجهیزات کاملا حرفه ای دارند تا مطمئن باشند که بتوانند چند روزی بدون نگرانی و کمبود، اوقات خوشی را سپری کنند.

یکی از این وسایل کمپینگ که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد صندلی کمپینگ است. شاید فکر کنید خب یک صندلی که دیگر این حرفها را ندارد، اما وقتی دو سه روزی قصد داشته باشید در جنگل یا کوه یا کویر یا… بمانید آن وقت متوجه میشوید چقدر طراحی حرفه ای و استقامت صندلی شما مهم است، ناهمواری سطح زمین در طبیعت نیاز به یک میز و صندلی محکم و مقاوم دارد.

کافیست یکبار قصد کنید تا یک ست میز و صندلی کمپینگ بخرید تا متوجه شوید چرا خشکشویی آنلاین تروتمیز در این مبحث قصد دارد به کمک شما آید و نحوه ی نگهداری و شستشوی میز و صندلی پیک نیک را به شما آموزش دهد، قیمت بالای لوازم کمپینگ نگهداری اصولی و شستشوی لوازم کمپینگ را تبدیل به بک امر واجب می‌کند.


نکات مهم شستشوی صندلی کمپینگ

در ابتدا بدانید با ثبت سفارش آنلاین از طریق اپلیکیشن خشک شویی آنلاین تروتمیز ما به آدرس منتخب شما می آییم و سفارش شما را تحویل گرفته و کاملا تمیز و سالم با رعایت پروتکل های بهداشتی به شما تحویل میدهیم، البته در کوتاهترین زمان و به صرفه ترین قیمتها. اما اگر در خانه فضایی مانند حیاط داشتید و خواستید خودتان صندلی را بشویید، بهتر است ابتدا به وسیله یک شلنگ آب کاملا آن را خیس کنید و اجازه دهید چند ساعتی خیس بخورد برای نتیجه بهتر هر یک ربع مجدد روی صندلی آب بگیرید.

مرحله بعد آن است که در یک سطل کمی مایع ظرفشویی و آب مخلوط کنید و بوسیله یک فرچه ی نرم کف های ایجاد شده را روی تمام قسمتهای صندلی بکشید و انقدر اینکار را ادامه دهید تا صندلی شما کاملا تمیز شود. در پایان مجدد با شلنگ آب همه ی صندلی را خوب آبکشی کنید.

وقتی آبی که از صندلی خارج میشد زلال شد یعنی کفها خارج شده اند. حالا زمان دهید تا صندلی در معرض هوا و نور خورشید خشک شود. دقت کنید برای جلوگیری از کپک زدگی پارچه حتما باید کاملا خشک شود و بعد آن را تا کنید و جمع کنید.

بعضی از صندلی های کمپینگ طوری طراحی شده اند که بعضی از قسمتهای پارچه ای آنها جدا می‌شود. بنابراین برای شستشوی صندلی کمپینگ میتوانید آن قسمتها را از صندلی جدا کنید و در ماشین لباسشویی بدون اینکه خشک کن ماشین را فعال کنید آنها را بشویید و زمان دهید تا کامل خشک شوند.

با تشکر از شما همراهان گرامی بابت زمانی که صرف مطالعه این مقاله کرده ایید، امیدوارم تونسته باشیم شما را در امر شستشوی صندلی کمپینگ در خانه کمک کرده باشیم و این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و به شما کمک کرده باشد تا شستشوی صندلی کمپینگ خود را به خوبی انجام داده باشید.

در صورتی که شما همراهان عزیز روش های بهتری برای شستشوی صندلی کمپینگ در خانه را دارید لطفا در پایین همین مقاله در قسمت ثبت دیدگاه، روش شستشوی خودتون رو بنویسید و ثبت کنید تا دوستان و هم میهنان ما هم بتونن از روش شستشوی صندلی کمپینگ شما استفاده کنند.

تروتمیز هنر آراسته زیستن


تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با بروزترین دستگاه ها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی، تعمیرات و مبل شویی در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ می باشد.
ما ادعا نمیکنیم که بهترین هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، به شما این اطمینان رو میدیم که مشتری دائم ما خواهید شد.

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

خروج از نسخه موبایل