نماد سایت خشکشویی آنلاین تروتمیز

شستشوی انواع پرده 

شستشوی انواع پرده

شستشوی انواع پرده

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

ثبت سفارش تلفنی تنها با یک تماس با شماره 44340408-021

با کلیک بر روی ( سفارش آنلاین خشکشویی تروتمیز )، میتوانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

با کلیک بر روی ( دانلود اپلیکیشن خشکشویی آنلاین تروتمیز )، میتوانید اپلیکیشن اندروید یا ios ما را دانلود کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

به اینستاگرام تروتمیز هم سر بزنید.

 

اگر پنجره‌ها زیاد در طول سال باز نمی‌شدند، شاید آن قدر به شستشوی پرده نیاز نداشتید. البته چون پرده بخش بزرگی از دیوار را پوشش می‌دهد و در معرض گرد و غبار موجود در خانه، چربی و … هم هست، دائماً کثیف می‌شود و باعث می‌شود که شما حداقل سالی یک بار به شستن پرده‌های خانه‌تان فکر کنید. 

شسشتوی پرده به دلیل دشواری باز کردن و نصب آن برای شما دشوار خواهد بود. به علاوه این که پرده‌ها در کشور ما معمولاً سفید یا با زمینه روشن هستند و به سادگی کثیف می‌شوند و شما توانایی تمیز کردن سریع آن را ندارید. شستن پرده ابزار خاص خود را می‌خواهد و با ماشین لباس شویی خانگی ممکن است به الیف پرده آسیب وارد شود. 

شستن پرده حریر

یکی از مشکلات در هنگام شستن پرده‌ها این است جنس حریر بسیار حساس است و در برخورد با آب و مواد شوینده ممکن است حالت خود را به طور کلی از دست بدهد. مثلاً بسیاری از مواد شونده خانگی در ماشین‌های لباس شویی ممکن است با الیاف پلی استر پرده واکنش نشان دهد و آن را از بین ببرد. گذشته از آن، پرده حریر معمولاً حجم زیادی دارد و در ماشین لباس شویی خانگی قرار نمی‌گیرد. شستشوی پرده حریر با آب هم یکی از اشتباهاتی است که به سرعت پرده خانه شما را از بین خواهد برد. 

شستن پرده سفید

با توجه به عرف و سلیقه ایرانی، معمولاً پرده‌های خانه‌های شما سفید یا با رنگ پس زمینه‌ای روشن است و نشستن گرد و غبار و چربی روی پرده باعث می‌شود تا رنگ آن به راحتی به حالت اول باز نگردد و نیاز به شستشوی تخصصی داشته باشد. شستشو با دست و ماشین لباس شویی خانگی هم فقط کار را خراب‌تر می‌کند و سفیدی پرده را باز نمی‌گرداند. 

در ضمن، همان طور که پیش از این گفته شد، بسیاری از الیاف خاص پرده، قابلیت شستشو با آب را ندارند و با تجهیزات صنعتی خشک شویی و اتو شوند تا در عین تمیز شدن بافت پرده، آسیبی به الیاف پرده وارد نشود. 

مزایای شسشتوی پرده توسط متخصص 

امروزه در دنیای مدرن، سبک زندگی تغییر کرده است و شما برای کوچک‌ترین کار ها هم افرادی را استخدام می‌کنید تا در زمان خودتان صرفه جویی کنید. شستشوی پرده توسط تیم و با تجهیزات تخصصی باعث می‌شود تا بدون هیچ گونه درگیری ذهنی و فیزیکی، با هزینه‌های کم، سالی یک یا دو بار پرده خانه خود را به بهترین نحو ممکن چربی زدایی و تمیز کنید. 

از مزایای دیگر شستشوی پرده توسط خشک شویی ها این است که این نوع از پارچه معمولاً با آب شسته نمی‌شود و باید آن را با مواد شیمیایی خاص شست. 

شستشوی پرده توسط افراد متخصص باعث می‌شود که در هزینه‌های اقتصادی خانه شما هم صرفه جویی شود و بدون این که به پرده آسیب برسانید، آب، برق و شوینده بسیاری مصرف کنید، پرده خانه شما با کم‌ترین هزینه و پس از یک روز به صورت کاملاً سلامت و شسته جلوی در خانه به شما تحویل داده می‌شود. 

اگر پرده‌ها را در خانه و با ماشین لباس شویی بشویید، پس از خشک شدن، کل سطح پرده چروک خواهد شد که به طور کلی زیبایی خانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و قطعاً با اتوی خانگی کوچک هم نمی‌توانید چندین متر مربع پرده را اتو بکشید و آن را نسوزانید! 

انواع شستشوی پرده 

در شستشوی تخصصی پارچه‌ها و الیاف، دو نوع شستن وجود دارد که یک نوع آن شستن با آب است و نوع دیگر، خشکشویی و اتو کشی پرده است. برخی از الیاف خاص پرده طوری بافته شده‌اند که با برخورد با آب یا مواد شوینده، واکنش شیمیایی شدید نشان می‌دهند و کیفیت خود را از دست می‌دهند. شرکت‌های شستشوی پرده، به طور کامل اطلاع دارند که کدام نوع از پرده باید به چه روشی شستشو داده شود. 

————————————————————————————————————————————————————————-

خدمات شستشوی پرده در تر و تمیز 

با استفاده از نرم افزار آندروید یا آی او اس تر و تمیز یا با شماره گیری تلفن پشتیبانی، تیم خدماتی‌تر و تمیز در سریع‌ترین زمان ممکن پرده‌های شما را از روی دیوار جمع می‌کنند و پس از مدت زمان مشخصی، آن را به صورت کاملاً شسته و بهداشتی برای شما نصب کنند. هزینه شستشوی پرده را استعلام کنید. 

 

تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با بروزترین دستگاه ها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی، تعمیرات تخصصی و مبل شویی در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ می باشد.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین خشکشویی آنلاین تهران هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، به شما این اطمینان رو میدیم که مشتری دائم ما خواهید شد.

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

ثبت سفارش تلفنی تنها با یک تماس با شماره 44340408-021

با کلیک بر روی ( سفارش آنلاین خشکشویی تروتمیز )، میتوانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

با کلیک بر روی ( دانلود اپلیکیشن خشکشویی آنلاین تروتمیز )، میتوانید اپلیکیشن اندروید یا ios ما را دانلود کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

به اینستاگرام تروتمیز هم سر بزنید .

جهت پیگیری سفارشات ثبت شده خود به قسمت پیگیری سفارشات مراجعه کنید تا از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین در صورت امکان جهت انتقادات و پیشنهادات، می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی info@tarotamiz.app اقدام نمایید.

به کانال آپارات تروتمیز هم سری بزنید. ما در این کانال ویدیو های آموزشی درباره شستشو و اتوکشی قرار داده ایم.

 

 

خروج از نسخه موبایل