نماد سایت خشکشویی آنلاین تروتمیز

خدمات شستشوی لوازم کمپینگ و چادر مسافرتی

شستشوی لوازم کمپینگ

شستشوی لوازم کمپینگ 

 

یک کوه نورد یا طبیعت‌گرد حرفه‌ای به خوبی می‌داند که نحوه شستن چادر طبیعت گردی یا شستن کوله پشتی کوه نوردی، کاری تخصصی است و شستن صحیح این وسایل باعث می‌شود تا از خرابی زودرس این لوازم جلوگیری شود و در نتیجه هزینه‌های تفریح و گردش کاهش یابد. 

لوازم کوه نوری و طبیعت‌گردی معمولاً لوازم اروپایی، آمریکایی یا ژاپنی است که به دلیل مشکلات ارزی کشور، هزینه خرید بسیار سنگینی را به شما تحمیل می‌کند و ذات طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به این شکل است که وسایل به‌سرعت خاکی یا گلی می‌شود و برای جلوگیری از پوسیدگی و آسیب‌دیدن وسایلتان باید نحوه شستن چادر طبیعت‌گردی و شستن کوله‌پشتی کوه‌نوردی را به‌خوبی بدانید. 

آگاهی معمولاً اولین قدم برای انجام یک کار به‌صورت صحیح است. اگر شما به‌عنوان کوه‌نورد، وسیله‌ها و لوازم پارچه‌ای خود را بشناسید، نسبت به عدم توانایی خودتان در شستن کوله‌پشتی کوه‌نوردی و دیگر لوازمتان آگاه خواهید بود. 

 کمپینگ چیست؟ 

انسان‌ها برای بودن در طبیعت و خروج از مناطق توسعه‌یافته وارد مناطق بکر می‌شوند و گاهی ساعت‌ها و حتی روزهای زیادی را در طبیعت می‌مانند. کمپینگ در واقع ماندن در طبیعت بکر و دست‌نخورده باهدف لذت از آب‌وهوا و محیط طبیعی است، کمپ کردن به‌نوعی سبکی از زندگی و تجربهٔ شیوه‌ای دیگر از رویارویی انسان‌ها با حداقل امکانات در برخورد با طبیعت است. 

 

 کمتر کسی از تجربهٔ آرامش طبیعت بکر می‌گذرد، پیوستن به طبیعت برای حتی چند ساعتی باعث جلای روح آدمی و کسب انرژی‌های مثبت می‌شود. اما باید برای دوام در طبیعت همیشه مجهز به تجهیزات مخصوص بود؛ زیرا اتفاقات پیش‌بینی نشده همیشه در طبیعت امکان رخ‌دادن دارند. 

 و اینکه هرچقدر لوازم کامل‌تری با خود همراه داشته باشیم اوقات راحت‌تری را در طبیعت می‌گذرانیم. برای اینکه بدانید منظور از لوازم موردنیاز کمپینگ چیست این مطلب را دنبال کنید، خشک‌شویی آنلاین تروتمیز با ارائهٔ خدمات آنلاین در زمینهٔ شستشوی لوازم کمپینگ و حتی تعمیرات لوازم کمپینگ آماده خدمت‌رسانی به کاربران خود در سطح شهر تهران است. 

 با ثبت سفارش آنلاین و استفاده از خشک‌شویی اینترنتی تروتمیز برای لذت مضاعف شما از طبیعت بی‌نظیر ایران در کنار شما هستیم. از انواع لوازم کمپینگ یا پیک‌نیک که قابل شستشو هستند و البته به دلیل استفاده در محیط طبیعی بسیار در معرض انواع آلودگی هستند، می‌توان از میز و صندلی کمپینگ، چادر مسافرتی، زیرانداز سفری، سایه‌بان، تشک و پتوی مسافرتی، ننو و بسیاری از لوازم دیگر نام برد. 

 شستن کوله‌پشتی کوه‌نوردی 

کوله‌پشتی‌های کوهنوردی معمولاً از الیاف پلی‌استر و نخ پنبه و … تولید می‌شوند که شستن این الیاف با لباس‌شویی خانگی و شوینده‌های معمول، امکان‌پذیر نیست. شستن کوله‌پشتی کوه نوری در خانه و با استفاده از ماشین لباس‌شویی خانگی، مشکلات بزرگی برای کوله‌پشتی شما ایجاد می‌کند. 

مهم‌ترین مشکل در شستن کوله‌پشتی کوه‌نوردی این است که این وسیله، وزن زیادی دارد و به‌صورت یک‌پارچه سطح مخزن ماشین لباس‌شویی را نمی‌پوشاند و ماشین لباس‌شویی توانایی شستن چنین وسیله‌ای را نخواهد داشت. 

علاوه بر این، استفاده از آب و مواد شوینده خانگی و معمولی ممکن است با جنس و بافت الیاف کوله‌پشتی شما در تضاد باشد و پارچه آن را به‌طورکلی از بین ببرد. آب هم در بسیاری از مواد نباید به بافت داخلی کوله‌پشتی نفوذ کند. 

باتوجه‌به موارد ذکر شده، شستن کوله‌پشتی کوه‌نوردی، نیازمند دستگاه‌ها و مواد شستشوی صنعتی و مخصوص است و حتی در اکثر موارد، شستن کوله‌پشتی کوه‌نوردی با آب کاملاً کار غلطی است و این وسیله گران‌قیمت باید به‌صورت خشک‌شویی و با مواد شیمیایی مخصوص شسته شود. 

نحوه شستن چادر کوه‌نوردی 

نحوه شستن چادر کوه‌نوردی تخصص و لوازم خاصی می‌خواهد؛ چون این چادرها حتی از ظرفیت و گنجایش ماشین‌های لباس‌شویی خانگی بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند و برای شستن این چادرها به لوازم صنعتی نیاز خواهید داشت. نحوه شستن چادر طبیعت‌گردی و مسافرتی را فقط باید به متخصص بسپارید. 

الیاف پلی‌استر چادر کوه‌نوردی به‌هیچ‌عنوان با آب تمیز نمی‌شود و می‌دانید که این چادرها به‌طورکلی ضد آب هستند. مواد شوینده خانگی به‌سرعت باعث پوسیدگی بافت چادر مسافرتی شما می‌شود و هزینه سنگینی را روی دستتان می‌گذارد. به‌علاوه این که ماشین لباس‌شویی و شستن دستی چادر مسافرتی به‌راحتی باعث می‌شود تا بخش‌های مختلف چادر شما پاره شود. 

نحوه شستن چادر کوه نوردی این است که آن را به شرکت‌های خدماتی تخصصی مثل‌ تروتمیز بسپارید تا بدون استفاده از آب و با بهره‌گیری از مواد شیمیایی و تجهیزات مخصوص، چادر خود را مثل روز اول تحویل بگیرید. هزینه شستشوی صحیح این نوع از چادرها، بسیار کم‌تر از تعویض آن است. 

شستشوی کیسه‌خواب 

شستن کیسه‌خواب کوه‌نوردی به تخصص و لوازم خاصی نیاز دارد. شما به‌عنوان یک کوهنورد یا طبیعت‌گرد به‌خوبی می‌دانید که کیسه‌خوابتان پوشش پرِ پرنده یا پشم حیوانات مختلف دارد و برخورد آب و مواد شوینده، این الیاف را به هم می‌چسباند و گرمایش کیسه‌خواب را به طور کامل از بین می‌برد. 

از طرفی، کیسه‌خواب کوه‌نوردی از جمله وسایلی است که باید بهداشت آن به‌خوبی رعایت شود تا باعث بیماری و حساسیت نشود. شستن کیسه‌خواب کوه‌نوردی را هم می‌توانید به تروتمیز بسپارید تا با استفاده از روش خشک‌شویی، بدون استفاده از آب، ‌ آن را به‌صورت کاملاً بهداشتی و تمیز به شما تحویل دهد. 

تروتمیز کردن لوازم کوه‌نوردی 

لوازم که نوردی و طبیعت‌گردی و ورزش، همیشه در معرض آلودگی، عرق بدن، ‌گل و خاک هستند و بعد از انجام یک یا چند سفر یا فتح، وسایل شما قطعاً به شستشو و تمیزی نیاز خواهد داشت. با استفاده از خدمات به‌صرفه‌تر و تمیز، وسایل کوه‌نوردی خود را به‌صورت کاملاً سلامت، تمیز و بهداشتی تحویل بگیرید. 

توصیهٔ همیشگی متخصصین تروتمیز بر شستشوی منظم و رعایت اصول نگهداری از لوازم کمپینگ است. 

بعد از هربار سفر به طبیعت تمامی لوازم خود را به‌دقت و باحوصله بررسی کنید هرکدام از آنها که نیاز به تعمیر داشت برای تعمیر آن اقدام کنید، شستشوی میز و صندلی کمپینگ از واجبات این تفریح لذت‌بخش است؛ زیرا بیشترین تماس دست و خوراکی‌های مورداستفاده ما در طول مدت اقامت در طبیعت با میز و صندلی است، زیرانداز و لوازم خواب سفری باید همیشه تمیز و ضدعفونی شده باشد.

خشک‌شویی و اتوشویی آنلاین تروتمیز با در اختیار داشتن فضای مناسب و تجهیزات کافی برای شستن همهٔ لوازم کمپینگ آماده سرویس‌رسانی است. ما به کمک نیروهای متخصص خود در زمینهٔ شستشو و تعمیر لوازم کمپینگ حافظ سلامت و نظافت دوستداران طبیعت هستیم. 

شستشوی اصولی چادرهای مسافرتی از اهمیت بالایی برخوردار است، بسیاری از چادرهای موجود در بازار که مورداستفاده علاقه‌مندان این ورزش قرار می‌گیرد قیمت بسیار بالایی دارند، بنابراین یک شستشوی غیرتخصصی می‌تواند به چادر سفری شما آسیب وارد کند. 

ابتدا پس از ثبت سفارش به شرکت تروتمیز که این روش را می توانید از طریق ثبت سفارش در اپلیکیشن یا ثبت سفارش بصورت آنلاین و یا ثبت سفارش بصورت تماس با پشتیبانی شرکت که اصطلاحا به آنها ثبت سفارش تلفنی می گوییم سفارش خود را ثبت نموده در اسرع وقت سیستم ناوگان شرکت تروتمیز، نزدیکترین راننده شرکت را که در محدوده سکونت سفارش ثبت شده می باشد، به محل مشترک مورد نظر اعزام نموده و پس از تحویل چادر مسافرتی یا لوازم کمپینگی که قرار است مورد شستشو و خشکشویی قرار گیرد، ادوات مورد نظر به کارگاه شرکت تروتمیز منتقل شده و زیر نظر کارشناسان شستشو با سالها تجربه در زمینه شستشوی انواع چادرهای مسافرتی و لوازم کمپینگی مورد شستشو و خشکشویی و بسته بندی نهایی قرار می گیرد.

شما مشترکین محترم که همواره با چالش کثیفی لوازم کمپینگ و مشکل عدم امکان شستشوی لوازم کمپینگی هم چون صندلی های مسافرتی، چادر مسافرتی، کیسه خواب و زیر اندازهای بزرگ کمپینگی را داشته اید، می توانید با ثبت سفارش شستشوی انواع لوازم کمپینگ به شرکت خدمات آنلاین تروتمیز این خدمات را بصورت دریافت و تحویل در محل از شرکت خدمات آنلاین تروتمیز دریافت نموده و با خیالی آسوده بصورت دوره ای می توانید از خدمات شرکت تروتمیز برای شستشوی انواع چادرهای مسافرتی، زیراندازهای کمپینگی، کیسه های خواب ودیگرلوازم کمپینگ هم چون میز و صندلی های کمپینگی و دیگر ادواتی که امکان شستشوی آنها داخل منزل وجود ندارد استفاده نمایید.

 


تیم تخصصی خشکشویی آنلاین تروتمیز مفتخر است که با افرادی متخصص و با تجربه و همراه با بروزترین دستگاه ها و تکنولوژهای روز در زمینه خشکشویی و شستشو، اتوکشی، تعمیرات تخصصی و مبل شویی در خدمت شما مردم عزیز تهران بزرگ می باشد.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین خشکشویی آنلاین تهران هستیم اما بدون شک با یکبار امتحان کردن خدمات ما، به شما این اطمینان رو میدیم که مشتری دائم ما خواهید شد.

برای ثبت سفارش خود از روش های زیر میتونید اقدام کنید:

خروج از نسخه موبایل